BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

24 August 2010

!!!! TUDUNG RAYA !!!

Tudung Bawal sempena Hari Raya terbaik dari pantai timur..

Tudung Bawal No.1..Kualiti dijamin bagus dan harga yang lebih murah dari pasaran..Anda harus dapatkan sehelai sempena Syawal yg bakal menjelang tak lama lagi..huhu...nak hadiahkan utk org tersayang pun boleh jgk..

Tudung Bawal Sulam Tangan ( Sulam Bunga Merah)
RM35

Tudung Bawal Manik/Batu Tampal
RM45

Tudung Bawal Manik/Batu Tampal
RM45

Tudung Bawal Sulam Tangan Manik
RM40

Tudung Bawal Sulam Tangan Manik
RM40

Tudung Bawal Sulam Tangan Tali Kasut
RM40

Tudung Bawal Sulam Tangan Biasa
RM35

Salam kengkawan..
Saya tau skrg ni ramai yg x suka nk pakai tudung bawal lg tp pada pendapat saya tudung bawal masih relevan dan bukan sume yg suka pakai tudung awning/lycra tu..ada yg rasa muka dorg x cantik bila pakai tudung serkup tu..sbgai contoh kakak2 ipar saya..sume x berkenan nk pakai tudung awning tu..x sesuai dgn muka katanye..

Di kesempatan ini, saya ingin mempromosikan tudung bawal koleksi terbaru dari saya..harapnya korang sudi untuk membeli dan korg juga boleh membuat tempahan warna yg korg nak..InsyaAllah saya akan tolong carikan dan publish kat blog nie..

Utk pengetahuan anda sume, harga pos yg saya kenakan adalah sama bg semenanjung, Sabah & sarawak..Kata 1Malaysia so harga pos pun kira sama ajelah..buat apa nk beza2 kan..betol x? Harga pos bagi 1 item adalah RM5..murah aje kan? bg pembelian yg banyak, saya akan bagi diskaun sempena  promosi Hari Raya..Harap2 korg akan suka dgn tudung bawal saya ini..kualiti adalah terbaik dan lebih murah dari pasaran. Kalau x percaya silalah survey harga di Masjid Jamek, Jln TAR atau Masjid India. Saya jamin korg mesti puas ati dgn kualiti tudung saya..,
Untuk sebarang pertanyaan, silalah email saya di su_fariz@yahoo.com.my

Thanks kawan2 atas semua perhatian...
Saya baru belajar nak berbisnes..hehehe...

1 comments:

Unknown said...

Back pain.Wearing Vibram Five Fingers Bikila reduce them greater balance, strength is the result of the lower leg and foot muscles in the feet to promote health to stimulate the growth of pairs of vibram bikila strength is likely this has a comfortable toe to get the feel for each fit.