BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

14 November 2008

Bermula kisah..

Teringat kisah ku malam itu..
sejak bertemu ku rindu sll..
hua!huah! tetiba nyanyi lagu tu plak..

apahal le hr ni aku rase cam nk tulis byk benda tp x reti nk buat ayat..
hehehe..lumrah manusia mmg camtu kan?

hr ni hubby masak kt umah. dia cuti hr ni. malas katanye nk g opis.
hai, sng btol dia..malas nk g keja je leh off. klu aku..huh!



Alhamdulillah, hubby aku masak..aku blk tgari td just makan je.
erk! Alhamdulillah kenyang.. muah!! Sayang Abg..hehe..

minggu nie byk good news tp jd bad news utk aku..huhu
sume kengkawan aku da pregnant..aku xtau bile. sedih gak tp sume ni ketentuan Allah.
kami redha dgn setiap apa yg berlaku..
InsyaAllah akan ada rezeki kami suatu hari nti..

k la..
kita jumpa lg..
babai..
daa..

0 comments: