BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

15 November 2008

Sabtu yg sleepy..

Very2 sleepy Saturday. .

Hr ni mula dr bgn tido smpai le skrg nie, mata aku mmg ngantuk sgt2.
mgkin bile tulis blog nie ilang skit kot ngantuknye..TAPI aku rase cam sama je.

smlm ank bos belanje kami dinner..br dpt baby so dorg belanje la kami..makan UMAI (sejenis mknan berasaskan ikan mentah), midin belacan, sup sayur, sotong kicap, udang sweet sour n tomyam campur yg x rase tomyam. Not bad gak rase UMAI tu. w/pon 1st time cuba tp aku leh mkn le after this kecuali hubby aku mmg x nk cuba langsung UMAI tu. Ada kwn aku ckp rasenye cam kerabu perut lembu. Sedap ke?..mai la dtg sarawak ni klu nk rase. Sihat plak tu mkn UMAI. Langsung xde minyak n kolestrol.

lps abis dinner, g Farley beli brg umah..sume da keabisan stok. ptg smlm g beli ikan n udang. Hubby i request nk kari kepala ikan. menjadi x aku nk masak kari nie? ah! belasah jelah..asal ade rase kari sudah..hehe..

smlm adik phir tanye dah ade blog ke? aku br nk blajar la phir..ntah brape lame tahan kerajinan aku nk menulis benda alah ni pon xtau la..aku ni bkn minat sgt tulis menulis nie..main hentam je.
LAPAR!!!
bgn tidur awal2 mesti aku lapar. kt opis ni biskut je yg ade. nk buat milo punye la malas. last2 mkn biskut ngan air sejuk..huhu..malas punye pasal.
apa nk jadilah dgn aku nie agaknye..
sume benda malas. yg aku rajin makan n jln2..hehehe...

k la..aku nk chow dl.
hubby aku da tanye nk masak nasi byk ke skit..mesti le aku jwb byk kan? hehehe..

Kebahagiaan itu terletak pada diri sendiri..kita yang menentukan adakah kita bahagia atau sengsara..kita sendiri yang menunjukkan samada kita sedang bahagia ataupun sengsara dihadapan org lain..Wallahualam..
Pic has taken at the Petroleum Science Museum Miri and behind us is the view of Miri town. Miri we will come to u again on 6th December 2008.. Wait for us..

3 comments:

Juliet said...

waahhh..

seronoknye kak su duduk kat negeri orang...

cerita la psl kawasan kediaman kak su ke. mcm mana org2 srwk nie. baik ke ramah ke ;-)

aj said...

ell yang kepochi in the house...haha..mesti nk leave comment punye minah tu..kak su...jgn jwb, kalo nk jwb, mntak doposen kat dia...ngeh2

Juliet said...

argh.

aj yg dengki in the house. hahaha!