BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

25 February 2009

i'm not feeling well...


salam sume..

aku betol2 x larat hr nie..semalam pukul 4.00am br tido..x leh tido arr coz badan sakit, perut kembung and kaki kebas..inilah akibatnya bila dah lama x exercise tetiba smlm join aerobik..ambik ko sakit satu badan..padan muka aku!! lain kali rajin2 la ikut hubby jogging. jgn dok umah je..

pagi ni dah byk kali berulang alik ke toilet, klu x cukup tido perut ni mulalah buat hal..tekak pon loya aje..muntah ajelah klu nk muntah..buat apa tahan2..ini x asyik angin aje yg kuar..hubby aku suh balik umah klu x larat..aku nk tgu sampai betol2 x larat baru balik..nk g klinik takut arr..hehehe..

nape bau AirWick ni lain mcm plak hr nie..busuk semacam je..geram aku nk off kan..sat g pelik org lain pehal aku g off kan perfume nih. ade plak spekulasi mengatakan aku pregnant..mmg aku betol2 berharap doa kalian dimakbulkan..amin. tp aku x nak terlalu berharap sbb nti aku jgk yg kecewa..

aku dah letih..aku nak tido tapi aku tak mampu utk tido..mata mengantuk, perut sakit, kaki lenguh dan seluruh badan aku sakit dan letih.. aduh!

0 comments: