BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

03 March 2009

and the winner is...(2)


Salam sume..

smlm malas btol nk update blog..hr sabtu dl dah janji nk bg result utk bowling tournament tu..
and the winner is IPD Sibu..kitorg conquered sume hadiah..bg juara team lelaki dan wanita team kami dr IPD Sibu yg menang..bg individu plak, IPD Sibu juga yg menang di mana aku adalah juara utk wanita dan Kpl Ibrahim utk lelaki..heh! hubby aku plak yg terlebih suka..xpenah2 masuk pertandingan Alhamdulillah, leh menang plak masa tuh..perasaan cam biasa aje..blik umah mlm tu, aku tepon mak nk bgtau la pasal aku menang tu..ckp dgn adik aku, boleh dia ckp aku main dgn org x reti main leh la menang..hello!! mlm tu ada 7 team tau..xkan sume x reti main..1 team ada 4 players..kitorg main 3 games and aku kumpul 419 pointers..mmg la x byk mana tp as an amatuer player that is enough points..i sorg aje yg reached 400 points tau..girls lain 340 j..hahaha!!! Ya Allah, x baik riak tau..

Tadi pagi hubby aku ada call, dia ckp ada news pasal kejohanan boling mlm jumaat lps..nama aku masuk paper sbg pemenang individu wanita..ceh! aku ingat apa benda la tadi..hubby aku yg terlebih excited..aku cam biasa aje..x happy mana pon..mungkin nasib aku je mlm tu..sll main aku xde la cemerlang mana pon..sll ke longkang gak..aku bernasib baik aje malam tuh..huhu!!
Foto2 mlm tu pon masih lupa mahu transfer ke komputer..bwk kamera tp kabel x bwk..camne tuh? nti la aku upload...

Lapar...
Nak makan...
Daaaaaaaaaaa....

2 comments:

Unknown said...

pergh.. tahniah Kak Su.. mantap tu.. leh menang.. huhuhu..

SuFarizan said...

thank u la fir..cam kanak2 ribena je aku main mlm tu..tp pape pon Alhamdulillah la menang...huhu