BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

04 March 2009

and the winner is...(3)

Salam sume...

Fuh! br hr nie dpt upload foto2 utk bowling tournament last Friday..punye la lambat nk upload..kat ofis aku nie tenet buat hal plak..nk ym pon x dpt hr nie..mengong betol!!
Ok la..aku nk chow dl..daaa...

p/s: ni saje la hiburan ku di masa lapang kat Sibu nie..thanks Sibu Superbowl yg buatkan hari2 mingguku ceria..muahahaha...

p/s:- inilah team IPD Sibu (budak kecil 2 org tu as supporters)

p/s:- Ni team lelaki IPD Sibu (sorg aje yg bujang..3 lg dah kawin)..

p/s:- Nie team wanita IPD Sibu (baju biru x termasuk) dia adalah manager.. suka suki aku ckp dia manager..hehehe..

p/s:- Inilah juara bg individu wanita dgn jatuhan pin sebanyak 419 pin..
akulah tu..hahaha..Alhamdulillah..

p/s:- ini juara lelaki bagi kategori individu dengan jatuhan pin 529 pin..byk giler markah dia..3 games aje tau..korg kira sendiri la 1 game dia leh dpt berapa..fuyoo!!!

p/s:- aku lagi!

p/s:- aku..

p/s:- dan aku lagi...

Lupa nk bgtau..hubby aku dah booking aku utk jadi partner dia for Police Day Bowling Tournament..mcm boleh menang..hahaha!!! hopefully we can win..amin...

K la..
nk tutup paip kat toilet..
nanti jumpa lagi..
daaaaaaaaaaaaaaa..............

0 comments: