BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

15 April 2009

Hubbyku..

Salam sume..

Ptg smlm balik dr keja, aku lapo giler..ntah la skrg nie asyik lapo aje..konon nk diet la..yang ado..huh! hubby aku bila aku ckp xnk mkn malam sat g dia tanye la mcm2 soklan..hehehe..lps maghrib dlm kul 7 camtu kitorg kuar nk g mkn kat Warung..smpai situ tgk grill masih blom buka..maknanye kena g ronda2 bandar sibu la dl..dlm kul 7.30 dtg blik kedai tu n tgk kitorg 1st customer..nampak benor aku kebulur..order x hingat..tomyam ayam la, daging black pepper la, baby kailan n sos tiram n nasi putih..tu menu utk aku..hubby aku plak mkn nasi goreng ayam dara..n then order air tembikai susu..wah! marvelous tol mkn smlm..syorgaa sgt2..dah la sblm tu aku dah telan air kotak milo..aku smpai tahap tgn gigil2 lapo..balik umah mula la sakit perut..perut dah masuk angin daaa..mkn lambat sgt pastu makan lak sikit punya banyak..org lapo la katakan..

smpai umah tgh syok layan The Peacemakers kat TV2, hubby aku tanye pasal apa g tempek gambo dia tgh tido kat blog..hihi..aku saje je tempek gambar tu..bg aku comel sbb hubby aku ni susah nk bg kerjasama klu ajak bergambar..padahal bkn dia tido pon..

gambar tiada kena mengena dgn tajuk..huhu..

gambar kek tu sempena birthday hubby aku bln lps..punye la bertapa lama dlm kamera..br nk upload..pemalas btol aku nie..hehe..

Entry kali nie bercampur2..ini mcm last entry aku utk season ni lah..haha..mcm rancangan tv plak..xtau la bila leh jumpa lg dgn blog nie..aku rase cam nk pakai broadband aje..huhu..tgk la camne nti..

K la..aku nk kuar lunch nie..
Daaaaa...

0 comments: