BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

15 April 2009

Terakhir tapi bukan utk selamanya..InsyaAllah..

Salam sume..

Kali nie aku nk ucapkan selamat tinggal kat blog nie buat sementara waktu..insyaAllah aku akn sentiasa update..klu bkn tiap2 hr pon at least aku akn update once a week..ok dak?

aku tgh pening nie...nk keja apa pon xtau..nk keja bahagian IT cam pening kepala dah ngadap coding n segala software tuh..xde ke keja yg rileks skit..huhu..duk umah je kot..aiyoo! dok umah lg la bosan..ada anak lain citer..xde anak nie lg la buat jiwa sengsara..mulalah pk yg bkn2..ok la guys, layan kan aje gambar yg aku edit tu..ntah pape..mmg x berseni langsung tangan aku nie..hihi.. jom..
Aku nk citer pasal 1st time hubby aku dtg umah family aku..masa tu arwah ayah masih ada..aku berdebar gila nk bwk balik bf jumpa family..rasanya dah 3tahun bercinta kot br bwk jumpa..hubby tgh training inspektor polis kt PULAPOL KL masa tu, so rambut dia mmg pendek gila..dah la tu hitam legam..skrg pon hitam gak..haha..tp aku mmg suka org gelap2 nie..hahaha..

kakak aku pon dok citer la..aku ni masa kecik2 dl suka sgt dengar lagu Kuda Hitam..aku pon x ingat dah camne lagu tu..kakak aku citer tiap kali nk tido mesti dia kena nyanyi lagu tu kat aku..hahaha..tu yg dia ckp kt aku, suka sgt lagu tu smpai husband pon dpt yg gelap..haha..jahat giler kakak aku..depan2 hubby aku plak tu dia citer..tp hubby aku x kisah pon org kata dia hitam ke, gelap ke..dia redha aje..tulah, dia hitam luaran aje..dalaman dia, hati dia putih bersih tau..hubby aku mmg baik sgt2..hai, bersyukur betol aku dgn kurniaan Allah kat aku tau..huh! kena puji lebih2 skit coz skrg ni hubby aku dah baca blog aku nie..mana la tau kot puji lebih2 dpt hadiah ke..hahaha..berangan!

Gambar jd blur..kecik sgt aku capture td..tulah, aku dah ckp aku ni mmg x berseni..nk edit gambar sendiri pon ngak bisa..hihi..

Ok guys, jumpa lg entry akn dtg..InsyaAllah kita berjumpa disemenanjung sana..
Daaaaaaa......

4 comments:

Juliet said...

Good Bye kak su..!!

Take care..!!~

^_^

LanaBusyBee said...

kak su..leh bg email kt ruby x? send kt firbee@gmail.com...tq >.<

attyfir said...

salam ziarah..

SuFarizan said...

atty's :- thanks for ziarah my blog.

LanaBusyBee :- akak dah sent email kat ruby..thanks coz ingat kat akak..

Ell :- thank you so much..