BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

05 June 2009

Hai..jumpa lagi

Salam sume...

skrg nie br la ada kesempatan nak berblogging semula..dah hampir 2 bln tanpa berita..huhu..
maklum la nk kena settle byk hal bila dah balik sini..hubby aku sibuk dgn study dia manakala aku plak sibuk nk uruskan rumahtangga aku..sedih gak bila fikirkan berjauhan dgn hubby mcm ni tp xpe, weekend blh jumpa..kena berkorban skt demi masa depan kami..hehehe...

lupa nk bgtau, aku bersiaran dr U9, Rumah Tamu UTM Skudai..jd warga UTM plak aku skrg nie..tumpang bilik hubby aku daaa...ingat aku nk sambung master plak ke? InsyaAllah jika ada rezeki nk gak sambung master..doa2 kan la ye..

eh..dah lewat nie..time utk hubby aku plak..hehehe..nk manja2 kena tgu hjg minggu aje..jumpa lg kwn2..daaaa

3 comments:

ibu_Arifa said...

waa..lama tak dgr khabor akak ni? semua sihat ker? cam nak peluk jer (rindu laa).
nnt update blog yer jika ada masa free..

Gieyana said...

owhhh kesian..tp x per, pengorbanan itew byk ganjarannya....

SuFarizan said...

thanks to ibu_arifa and Gieyana..
insyaAllah ada masa terluang Su update blog..rindu sgt nk berblogging tp apakan daya masa terluang xde..