BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

06 April 2009

i luv u hubby..

salam sume..

ceh! tajuk jiwang x hingat..tp mmg btol pon aku sayang hubby aku..no matter what i do and say he still treat me very nice..seingat aku la x penah kot dia tengking n tinggikan suara kat aku selama kawen nie..klu dia marah dia senyap aje..tu maknanye tgh marah la..hehe..

smlm xde niat pon nk shopping..cuma nk window shopping aje..lupa aku nk bgtau, hubby aku g Batang Ai hr tu dia ada bwk perfume esprit yg aku beli kt dia..ntah camne dia leh lupa nk tutup elok2 perfume tu abis tinggal suku aje lg..aku x marah sbb tu perfume dia tp aku ada ckp dlm nada sedih la sbb aku beli perfume tu utk dia sempena anniversary kitorg n dia pon sesgt suka dgn bau perfume tu..dia pon ckp ok la nti dia ganti blk..korg, aku ingat dia nk ganti utk dia aleh2 dia ganti dgn beli aku punye..apakah itu rezeki aku? huhu...smlm dia g kaunter perfume n then he tried pilih yg mana dia berkenan..aku xde sbb aku g ke mc'd utk santap..hubby aku x suka mc'd n dia buat alasan utk amik uniform dia kt tailor..aku percaya la..tgh aku sedap hadap mc'chicken n milo ais tu tetiba dia hulurkan paper beg..aku ingat dia beli baju ke ape kan? dia suh aku buka..jeng, jeng, jeng..

rupa2nyer Mariah Carey's Luscious Pink EDP utk aku..huhu..terharu giler aku tetiba je hubby aku belikan perfume utk aku..thanks a lot my dear..mcm Arissa (anak buah aku) ckp, manginye perfume maksu..huhu..rindu Arissa..rindu Adam gak..tgu maksu lg 2 minggu maksu balik ye..to my hubby, lenkali beli lg ye..byk g Ayg nk shopping nie..tgu balik semenanjung lg 2 minggu..pasni aku sedih akn tinggalkan dunia blog nie..xtau la selama mana..insyaAllah, aku akn upload gak once a week ke..tgk la dulu mcmana keadaannye..atau pon nk pakai broadband? aku cam x berapa suka update blog kat umah nie cam xde privacy je..nti pujuk hubby dl la camne pon..hehe..

K la kawan2..aku ada surat nk kena buat nie..susah gak nk angkut keta balik semenanjung nie..byk sgt dokumen yg diperlukan..green card dr bank la, JPJ la, PUSPAKOM la, kena cari ejen la..mcm2 hal..bkn keta curi pon..yes, ada satu lg good news, hubby aku ckp duit utk transfer sementara nie leh claim..yabedabedoo, aku leh continue shopping kat Kuantan..Alhamdulillah, sentiasa mencurah2 rezeki utk kami..tp baby bila nk dpt? Su, Allah lbh tahu apa yg terbaik utk hambaNya..ingat tu tau? InsyaAllah, nti2 Allah akan berikan jua..Amin..(ayat nk sedapkan ati sendirik)hihi..

Daaaaaaa....

2 comments:

Juliet said...

Kak suuuuu...!!!

Jangan tinggalkan dunia blog nieee... Im gonna miss all your writings. Sob sob. Blog zafir pun dah jarang update. AJ pun dah busy. Mine was sucks. Daia pun busy dah jarang update. Please please please.... kak su selalu la update bila balik semenanjung k ^_^

Mesti lagi banyak cerita best kat sini nanti kan? ;D

Anyhoo, perfume M.Carey tue mmg bau dia besh sgt ^_^ Your hubby make a wise decision by choosing that perfume =D

Hope kak su and hubby kekal bahagia ke akhir hayat,occay? ^_^

SuFarizan said...

ell:- nk ikut jejak langkah dorg gak la..blog aj bkn takat bersawang lg, dh siap ternak spider lg..huhu..
InsyaAllah klu ada kelapangan akak akn update blog sentiasa..
skrg pon xtau g nk stay mana..kuantan or melaka..penin2..
thanks for ur doa..akak pon harap ell bahagia dgn siapa pon pilihan ell..