BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

03 April 2009

Rasa nak demam...

Salam sume..Pagi nie dtg opis cam besa je, pas mkn pagi td tetiba je rasa x sedap badan. aku rehat sat n tido kejap..pas bgn nie dah mula rasa kepala berat giler nk angkat..taip entry nie pon aku gagahkan je..nk balik umah la..dah la hubby tinggalkn aku g batang ai..susah btol jadi polis nie..org lain yg mengundi dorg yg kena pegi..tu pon hr2 kena kutuk kaw2 dgn org..dah tu tinggal la aku kesorgan kat umah..xpe2 esok hubby aku balik la..dah jadi tanggungjawab polis kena jaga keselamatan org ramai kan..tetiba membebel..hehe..

K la, aku nk balik umah..seperti biasa aku nie bila sakit kepala or demam mmg x mau mkn ubat..nk baik sendiri la konon..harap2 lps balik umah n tido aku kembali sihat n bertenaga..apa yg aku makan nie buat aku jadi x sihat nie? konfius den..

Hubby, i miss u..padahal baru semalam kena tinggal..pasni lg lama kena tinggal..huhu..

Daaaa...

3 comments:

leadleedeea said...

hi there...wanna get preggie jgk ke? hurmm...samelaaa kite...lead da married 3 years++..lama daa..sabar je laaa

NuRuL DhiA said...

salam,
mudah2an ade rezeki buat kalian berdua yer,amin

Tn Farizan and Pn Su said...

to lead:- thanks sbb sudi lawat blog su. kita doa n usaha byk2..insyaAllah one day we will be a mommy..

to nurul dhia:- thanks n hopefully doa nurul dhia akn dimakbulkan..