BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

01 April 2009

Lalalala...mood happy..^0^

Salam sume,

Right now my heart and my soul sume dah ada kat Kuantan..lalalala...super duper happy coz dpt balik sana..wlupon sekejap (setahun) tp bg kami itu dah cukup la utk recover balik our life kt Sibu or Sarawak sebelum nie..bukan x best dok sini tp jauh dr family, frens and sedara mara mmg x best ye kawan2..aku penah masuk spital last two year (oktober 2007) xde sesapa pon yg melawat aku melainkan hubby aku..sedih beb..dpt ckp dgn mak masa kt spital tu mmg menangis ajelah..sesi luahan perasaan..hihi..

Lupa aku nk citer, adik lelaki aku admitted hospital last saturday coz hi-blood pressure..takut beb! muda2 lagi dah kena HBP..aku pon kena berjaga2 la dr skrg..kena kurangkn garam, daging n makanan yg menyebabkan darah naik..huhu...padahal aku hentam aje sume benda selama nie..xpe2, slow2 berubah cara makan..lama kelamaan insyaAllah leh biasa la kan?

Sape ada cara utk memberhentikan tabiat hubby yg kuat merokok..aku mmg nk sgt hubby aku berenti merokok..aku x tahan la bau asap rokok..wlupon dia hisap rokok kat balkoni umah tp aku ttp x suka tau..dlm adik badik aku mmg xde yg merokok..bila aku bising suh dia berenti merokok mulalah dia buat muka pastu kuar la ayat dia.."ala, dl nape nak kawin dgn abg gak wlupon tahu abg hisap rokok"..ate, camne aku nk menjawabnye tp aku mesti la kena jawab kan? "ayg ingat abg leh berubah lps kawin..huhu"..as usual dia akn tarik muka muncung..merajuk la tuh..xde maknanyer aku nk pujuk..pas 2-3 jam dia baik la..hehehe...hubby aku mmg mcm tuh..aku dah tau sgt perangai dia..hahaha..dah berlambak iklan suh berenti merokok tp mcm xde bg kesan pon kat hubby aku..aku bukan pk benda lain, aku pk kesihatan dia aje..nti mulalah sakit mcm2..ayah mertua aku skrg sakit pon disebabkan rokok tp anak dia x insaf pon..huhu..

Entry aku kali nie bercampur aduk kisah ye kawan2..maklumlah mood aku mmg hepi aje skrg nie..aku dah suh kakak aku carikan keja..yes, dah ada keja yg menanti, jd cikgu tadika..yahoo!!aku mmg suka main dgn budak2..kebetulan my SIL anta anak dia kt tadika tu n then owner tu ngadu la kat dia yg dia x cukup org nk ngajar bebudak tu..so, my SIL pon suggest la aku kt owner tu..n owner tu pon agreed..hihi..Alhamdulillah, mmg murah rezeki aku..gaji tu aku x kisah sgt asalkan leh bg skit2 kat mak aku pon jadilah kan? utk diri aku mmg aku x kisah sgt..hubby aku kan ade..my menteri kewangan (hubbyy aku) lagi la jimat sbb nti study kt UTM Skudai dia dok hostel n kat shah alam dok kat mes pegawai..sume free tuh. mana la abis duit dia..so, kenalah bg kat aku utk abiskan duit tu..hahaha..kejam giler wife Farizan nie..

Kuantan n Sg Petani..tunggu kepulangan kami berdua..haha..


Daaaaa...

0 comments: