BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

31 March 2009

Sebulan lagi..

Salam sume...

Kawan2..aku n hubby akn meninggalkn sibu selama setahun bermula Mei nanti..hubby aku nk further study dalam peluru dan senjata anjuran PDRM kat UTM Skudai..Alhamdulillah, ada gak kwn dia yg ikut sama..aku x la susah ati sgt klu ada kwn dia ikut..dia ni mudah bosan klu wife dia xde..hahaha..poyos aje ayat aku..huhu...

InsyaAllah 04.05.09 hubby aku akan mendaftarkan diri sbg student kat UTM Skudai..dia akn study di UTM selama 3 bln n selebihnye akan teruskan kursus kat Shah Alam..aku nie ada masa happy, ada masa sedih bila pk kan hubby aku nk study nie..memandangkn dia study kt UTM tu maknanye aku kena berpisah la dgn hubby aku buat sementara waktu..aku kena cari keja nie..mana boleh dok sesaje nk menaikkan lemak yg dah sedia byk nie..hehe..aku dah suh kakak aku carikan guru ganti.mana ler tau kot2 ada cikgu yg nk bersalin ke? Blh la aku amik alih sat..huhu..Ya Allah, permudahkan la kehidupan kami akn dtg...

Aku kena pk +ve pasal study hubby aku nie..dia g bkn utk diri dia tp utk kitorg gak..aku dah siap ckp lagi smentara xde anak nie la kita usahakan kerjaya kita dl..nti bila dah ada anak mesti byk masalah..yelah, hati n pikiran asyik pk anak kt umah aje..betol ke apa aku ckp nie? hehe...

Hubby aku nk amik cuti plak sblm g UTM tu..maybe 2 weeks before kot..nk merehatkan diri kat kg halaman..dah la nk pos keta bagai..yelah dok sana xde keta mana leh tahan..makan masa gak tu keta nk sampai sana..duit lagi! hai..abis la duit simpanan kitorg..dah la x byk menyimpan..asyik kuar aje tiap2 bln..huhu...xde ke sesape nk sponsor ek? hehe...alamak, tetiba aku teringat astro aku daa..leh ke nak potong selama setahun ek? haish! malas nk pk lagi..nti biar hubby aku yg call astro..huhu..

Aku hepi betol nk balik sana..byk benda nk buat..nk ajak hubby aku g cameron highland sbb dia x penah smpai..aku penah g tp zaman tok kaduk dl arr..zaman sek.rendah klu x salah darjah 6..hahaha..punye la lama x g..padahal dekat aje klu ikut Gua Musang tu..yes, kali nie mmg aku akn bwk hubby aku..huhu..

0 comments: