BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

30 March 2009

Belum Tahu Lagi..huhu

Salam sume..

Hari tu kan aku ada bgtau yg aku ada appointment dgn doktor..appointment tu adalah utk menentukan keberkesanan ubat yg aku amik dr doktor tu..alhamdulillah, perkembangan positif tp aku belum pregnant lg tau..pasni ada lagi appointment aku kena pegi..no hal la klu takat g jumpa doktor tu..

Skrg ni aku dah stop aerobik, hubby aku x bg daa..sbb aku nie ada masalah lemah anggota dalaman badan..hahaha!!! badan skit punye gemuk kat luaran tp dalaman lemah..huhu...tp aku pelik gak, sejak akhir2 ni aje badan aku lemah..adakah sbb aku makan ubat doktor tu ke? Mustahil la plak, aku ada tanye doktor tu sbb apa aku lemah badan, dia ckp mungkin aku x cukup rehat..pastu aku tanye lagi nape aku asyik sakit perut aje..dia ckp tu normal..so aku x anggap serius la masalah aku nie..skrg ni aku nk masak pon malas..kdg2 kesian kt hubby aku..yelah, dia x suka makan kat kedai..x kena dgn selera dia tp aku mmg btol2 malas klu balik keja..apa yg aku letih pon xtau..padahal kat opis aku melayari intenet aje..keja pon kdg2 je aku buat.tu pon x stress mana..

Kepada kwn2 aku yg doakan aku cepat2 dpt baby tu aku ucapkan thanks sgt2..mudah-mudahan doa kalian di makbulkan oleh Allah SWT..Amin..

K la..perut aku dah mula sakit nie..aku nk g jenjalan dl..amik angin bagi reda skit sakit perut nie..
Daaaa...

0 comments: