BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

16 September 2009

Selamat Hari Raya Aidil Fitri



ihsan dr iluvislam.com


Sempena Syawal yg bakal menjelma x lama lagi nie aku nak ambil kesempatan nak ucapkan kepada semua blog readers aku (ade ke yg baca..huhu), kwn2 FB, kwn FS.. Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir dan Batin..
Maafkan aku sekiranya ada terkasar bahasa dan tersalah taip kat sume entry aku yg lepas2..biasala kita ni manusia x lepas dr melakukan kesilapan dan kesalahan..semoga Syawal kali ini membawa seribu satu rahmat kepada kita semua..insyaAllah..

Kepada hubby aku tersayang..maafkan segala salah silap Ayg..halalkan makan dan minum selama kita berumahtangga nie..jgn lupa duit raye utk Ayg..huhu..

1 comments:

miSs dee 4 dino said...

selamat hari raya kak sue..
maaf zahir batin..:)