BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

15 September 2009

kena tagged dgn Maira's Mummy

My Big Family
Nostalgia betul gambar nie..aku darjah 4 kot klu x silap masa tu..

Aku telah ditagged oleh Cik Nad (Maira's Mummy)...Meh sini aku ngarut skit..huhu..

Nama penuh: SuFarizan Tarikh Lahir: 14th December Tempat Lahir: Kat umah di Kg. Chegar Perah, K.Lipis Tempat dibesarkan: Kuala Lipis

1. Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?
- Siti Nor Faezah Ishak..kitorg kawan sampai la dia bertukar sek kat Pasir Mas.

2. Apakah permainan masa kecil yang anda ingat?
banyak permainan masa kecil dl..aku ingat main pondok2 smpai aku darjah 6 kot..tp paling aku ingat permainan baling Tin..best woo main baling tin ni..yelah susun tin bertingkat2 pastu baling dgn bola..kita akan dibahagikan dengan 2 grup dan jumlah ahli sama ramai..kreatif kan kita masa kecik2 dl? ada aje permainan yg kita create...skrg aku rasa susah la nk jumpa budak2 main permainan tradisional nie..

3. Kalau anda gaduh dengan kawan anda, apakah yang akan anda cakap kpd mereka?
- aku x cakap, aku gigit aje dia..hehe..ganas la konon..

4. Di kawasan manakah tempat feveret anda bermain?
- depan umah aku aje..umah aku kat kg ada halaman umah yg sgt luas..boleh main bola depan umah aku..sume tu dah tinggal kenangan yg sangat manis utk dikenang..sedih la plak aku rasa..

5. Apakah cita-cita anda semasa kecil?
- aku tetiba x ingat cita2 aku masa kecik dl..rasa cita2 aku masa kecik dl nak jd Misi(nurse) kot..

6. Apakah rancangan katun yg anda gemari dan masih ingat sampai skrg?
- Popeye The Sailorman..Comel aje mulut Popeye tu..

7. Makanan ringan apakah yg anda akan borong di kedai?
- Super Ring..Best tau cekedes tu..Nyam! Nyam!

8. Nyatakan seorang rakan zaman kanak-kanak anda yg anda teringin jumpa skrg?
- Adik cikgu Sarimah (Guru Bahasa Inggeris) aku masa sekolah rendah dl..adik dia baik sgt..aku x ingat la nama dia..

9. Apakah gelaran anda semasa kecik?
-Kwn2 kat skolah panggil nama Su, kdg2 dorg panggil nama penuh aku coz ada sorg lg kwn kelas aku mempunyai nama yg sama cuma ejaan aje lain..Family aku pon panggil Su gak..
.

10. Siapa yg mahu ditag? -Standby jawapan ye wahai kwn2 ku sume..
* Ell si Juliet - jwb ye wahai adik ku sayang..
* Turn Me Up (Zafir) - Duit raya utk aku mana?

* LanaBusyBee (Ruby) - Kita ada masalah yg sama dan Alhamdulillah dah settle..

* Lead - Selamat Hari raya Lead..Maaf Zahir Batin..

* Ibu_ariffa - Sila jwb ye wahai busy mummy..huhu..


Sekian..

2 comments:

Juliet said...

alamak! kena tag ghupenye.. huhu!

SuFarizan said...

sila jwb ye..huhu