BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

10 August 2010

Nak War-warkan Kepada sume..

Silalah klik ke http://sufarizan-muslimswear.blogspot.com utk tgk koleksi tudung yang saya jual..buat masa skrg stok baru 2 helai..huhu..(ada hati gak nk berniaga)..hehe..saya nak tgk sambutan dulu macamana..klu sambutan ok, stok akan ditambah dari masa ke semasa.. please support me ye kwn2..dah lama nk berniaga tapi idea xde..finally saya dpt gak benda yg saya nk jual..harga dijamin murah dan berpatutan. Kualiti semestinya yang terbaik..dijamin..Insyaallah..
Doa-doakan la moga saya berjaya ye..Amin..

Sempena 1 ramadhan saya berniaga, mudah-mudahan mendapat berkat sempena bulan yang mulia ini..Amin..

Papepon, selamat menjalani ibadah puasa..walaupon cuaca agak panas 2-3 hari ni harap sumenya akan tabah dan ceria sll..kalu ada resepi yg nk di share kan, jgn lupa bagitau ye..

Selamat Berpuasa kembali..

0 comments: