BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

28 November 2008

New Necklace and Bracelet

Smlm hubby aku belanja gelang n rantai baru utk aku..pastu buka akaun ASB utk aku gak..utk simpanan masa depan katenye..nk buat potongan gaji utk aku..oh! sayang. I love u sooooo much!...

citer pasal rantai n gelang emas nie..aku bkn suke sgt pakai benda alah nie. cam MAMI JARUM plak..lgpon aku nie sorg yg simple. x suke la..serabut. Hubby aku da beli kena le pakai..tu pon aku jap pakai jap cabut..pape pon, hubby aku beli sbb dia sayang aku kan? haha..

Hubby aku byk berbelanja utk brg umah last week. Dia br je beli set kerusi n carpet utk tambahkan koleksi dlm umah. Lantak la my lovely hubby. As long as u happy wif what u do. I'm happy if u happy..hehehe..aku ni xtau nk citer ape..xde idea le. aku cam rase dah lama x tulis dlm entry nie..cam busy ngan keje je..padahal bkn bz mane pon..

Smlm pon mak aku br smpai dr Miri..byk citer menarik dr my nephew about Miri. mcm la aku x penah g sane..dr makanan, percakapan, cara hidup, tempat tinggal, suasana persekitaran sume berubah bg dorg..yelah, mana xnye..dok kt taiping hampir berbelas tawun tetiba kena transfer miri maunye x berubah. tu blom anak buah aku masuk skolah lg..nti ade yg kuar ayat dr Syafiq nie..'mak, apiq x fhm ape depa ckp..dok kamek2..kamek tu apa mak?' aku confirm mesti kuar ayat tuh dr anak buah aku yg bernama Syafiq tu nti.. 1st day jejak kaki kt Miri, g mkn nasi ayam pon sama. Dia leh sound owner kedai makan tu..'uh! x sedap langsung nasik ayam nie'. klu aku jd tokey kedai tu mau meraung 3hr 3 mlm bile budak umur 7thn sound aku camtu.. bkn nasi tu x sedap mgkin la selera kita x sama..bg dorg yg besa mkn kt area sarawak ni mesti dah leh tima makanan dorg..ataupon mgkin ada kedai yg ok mgkin gak ade yg sekadar nk mencuba nasib kot2 nasi or makanan dia sedap bg org lain. Who knows kan? Cam aku plak, dah lbh setahun kt sibu nie aku dah leh tau kedai mana yg best n mana yg mmg hampeh..tapi ada gak kwn aku suggest kedai mkn. dia ckp mkanannye ok tp bila aku g try x besh langsung..sbb tu aku ckp, selera n tekak x sama..BTOL x? hehe..

skrg da 11.30am, aku blom buat pape keja pon lg..td bos aku suh tepon Kementerian Dalam Negeri..mmg hampeh tol keje gomen nie..org da la rushing nk uruskan keja. dia leh bwk sume kakitangan g seminar kt Langkawi..panas ati tol tau..geram je aku nk maki2 tp memandangkan ari nie jumaat so aku pon..'as sabru minal iman' SABAR ITU SEPARUH DRP IMAN..Alhamdulillah, aku ingat lg hadis tu..klu x mmg dah...haish! ikut ati.. org da apply surat dr 20 oktober 2008 lg..da lbh sebulan anto x kan x siap2 proses lg..lembab btol..sape la yg amik pekerja kt KDN tu ek..sape la penemuduga masa dia interview tu..cam smlm kata dah fax utk dua tempat tapi yg sampai satu tempat je. nasib baik yg tempat satu lg tu x urgent mana klu x mmg da berhamburan kata maki makian dari bos aku..hehe..hish! x baik btol hr jumaat nie marah2 org..apalah su nie..x baik tau..hehe..

ok lah..aku nk blk lunch nie..mak aku masak sambal tumis sotong kt umah tu..kelaparan n rindu masakan mak aku..dah lama x mkn mak aku masak..huhu..

adios..

0 comments: