BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

17 December 2008

Happy 26th Birthday

14th December 1982 aku tlh selamat dilahirkan di bumi indah ini..nama aku diberikan sempena nama cikgu mak aku..kiranye mak aku berdoa supaya aku jadi cikgu. dr kecik lg mmg mak aku nk sgt aku jd cikgu tapi smpai skrg blom gak tercapai cita-cita mak aku..insyaAllah klu ade rezeki aku akn jadi gak cikgu mcm yg mak aku nak tu..

Mlm 13hb Disember 2008 hubby aku beli Caramel Cheese Cake utk besday aku..tepat jam 12.00tgh mlm aku tiup lilin n potong kek. Dgn mata ngantuk n nasib baik esok cuti so mlm tu kami tido lewat..mkn kek..sedap giler kek tu sampai aku request nk sebiji lg kek tu..besday present aku thn ni plg bermakna..duit yg adik badik aku kumpul tu aku beli gold earing and my hubby treated me a ring. The present pics will uploading later. To celebrate my besday, hubby aku bwk aku n mak g mkn pizza hut..erk! Alhamdulillah..kenyang mkn..

Asya(anak buah aku) anto mms dia nyanyi lagu ayat-ayat cinta..patutnye lagu happy birthday tp dia salah konsep so lagu ayat2 cinta pon kira ok la kan..as long as dia ingat kat aku..

Lupe nk citer..hr tu aku test lg n the result is -ve..nevermind, aku n hubby will try again..maybe go to clinic to check what our problems. tapi aku takut skit nk g klinik ni..demi nk dpt kan zuriat insyaAllah aku akn kuat kan hati..

Sempena ulangtahun kelahiran aku yg ke-26thn ni..aku berazam supaya aku menjadi isteri yang lebih baik kpd suami aku..lebih sabar dan tenang dgn dugaan yg mendatang..lebih matang dlm menyelesaikan masalah dan lebih menyayangi org2 disekeliling aku..aku juga berdoa agar kami dimurahkan rezeki, dikurniakan zuriat2 yang soleh dan solehah, diberikan kesihatan yang baik dan dipanjangkan umur serta beroleh kebahagiaan dunia dan akhirat..Aminn..


HAPPY BIRTHDAY YG KE-26


4 comments:

Juliet said...

Happy Birthday,kak su!!!!

Semoga panjang umur..

Murah rezeki..

Dikurniakan zuriat secepat mungkin..

Diberi kesihatan yang baik..

Dan kebahagian yang berpanjangan..

Amin....

xoxo,
{Elina}

SuFarizan said...

Thanks ell..
Amin..

aj said...

happy birthday kak su,
sume2 cam ell da ckp, uhuhu
moga kak su sentiasa hepi and hepi and hepi..br leh buat baby..muahaha

SuFarizan said...

Amin..
akak pon hrp both of u will be happy 4eva..

cepat2 kawen la..
nk tgk wedding of the year nie..x sbr nk tgu..