BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

31 January 2009

Haish!!! i hate this feeling..

Salam sume..
today is the last day im working here..until the next day ntah la company mana yg aku akan keja..klu ikut hubby aku mmg dia x bg keja..suh dok umah je TAPI aku mesti ler keboringan yg amat sgt nti..i hope i will get a better job as soon as possible..x nak la memerap kt umah..bosan beb..blom resign pon aku da rasa bosan inikan plak da resign nti..haish! i hate this feeling..
Bos aku mmg sayang la nk lepaskan aku..aku handle byk benda kat opis dia nie..nk plak skrg ni kat opis nie sume staff cam berpakat je nk resign..kesian plak kat dia TAPI bila pk kan mulut dia cam sial tu mmg buat ati aku berasap GERAM..ingat aku hadap sgt nk keja kat sini..ikut suka aku la aku nk rest lama mana pon..aku peduli apa..aku bkn staff sini lg pon..sibok hal org..yg sekor balaci dia tu lg kepoh..pepandai je bgtau bos aku nk keja lg kat sini..bila masa ntah aku ckp kt dia yg aku nak keja lg..BANGANG tol..haish! i hate this feeling..
Mak aku pon hr2 tanye dah dpt keja lain ke? aku pon dah malas nk jawab..sbb apa, aku paham maksud mak aku tu..klu aku x keja dia takut aku da x bg duit belanja kat dia n adik2 aku yg masih study kt uitm tu..Mak, InsyaAllah org akan bg duit tu tiap2 bln walaupon org da x keja. Menantu mak dah janji nak bg mcm sebelom2 ni gak..so, mak jgn risau ek..aku bimbang gak takut hubby aku janji je nti tiba2 ada konflik kewangan yg melanda, xde plak duit bulanan utk mak n adik2 aku..haru aku..haish! i hate this feeling..
Aku nie mmg x suka pk masalah nie TAPI bila tiba bab yg mcm ni aku asyik pk je..Ya Allah! Tolong la hamba-Mu ini..aku da try utk pk kan perkara yg baik2 aje(+ve thinking) TAPI x menjadi..sblm nie tido mlm aku lancar je bila letak kepala atas bantal n pejam mata trus lena TAPI skrg nie puas aku pusing kiri kanan pastu mulalah memikirkan masalah yg melanda..Stress btol aku bulan nie..mesti kitaran hormon aku x menentu bulan nie..haish! i hate this feeling..
Alhamdulillah hubby aku memahami keadaan aku skrg. Next week sempena aku resign dia nk bwk g kuching..jenjalan, makan2, ronda2 kuching..dah lama aku x g kuching..1 thn jgk la..lantaran kesibukan bekerja kan..sbb tu hubby aku ckp susah klu aku keja..nk jalan2 pon x dpt..dia siap ckp g.."Ayg, xde ke keja yg ada cuti byk?"..korang pk la keja apa yg cuti byk selain dr cikgu je..btol x? hubby aku nie mmg suke jln2 nie..bln 3 nie dia rancang nk g KK plak..bln 4 dia nk blk kg..abis tu camne aku nk keja? dia plan mcm2..tu blom g dia nk ke miri..klu bleh tiap2 minggu nk g sana..nasib baik skrg nie jln nk g miri asyik ade tanah runtuh je..klu x mau tercabut plak tayar keta aku yg comel tue..hr tu dah pancit sbb langgar lubang besar..tgh2 mlm plak tuh..dia br tukar sport rim n tayar da abis beribu x smpai sebulan kena tukar tayar plak tambah lg 400..pembaziran tol..lelaki2..x sayang duit btol..kan elok klu bg duit tu kat aku..leh aku tambah koleksi..utk masa depan kita gak..hehe..lupa nk citer..CNY itu hari aku g beraya umah kwn2 hubby aku..aku dpt angpau skit thn nie..350 je..hubby aku dpt byk..dia dpt 2k..x adil btol..nasib baik hubby aku suh amik angpau yg dia dpt tu..yabedabedoo..leh shopping kat kuching nti..Yahoo! i like this feeling..
K la beb..
aku harap korang tolong doakan kesejahteraan hidup aku n doakan thn nie aku dpt baby..hehe..tetiba je topik baby yg kuar..heh!
nvm la kan..

2 comments:

www.katobengke.com said...

hello how are you friends.....
I Like your Post......
so verry Nice....

SuFarizan said...

thank u for your comment. i hope u will read for the next post..