BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

05 January 2009

Office oooh! Opis

Salam sume,

Sebenarnye aku ni dlm dilema nk menulis utk entry kali nie..idea ade tetibe dibantutkan oleh sorg minah poyo's dlm opis aku nie..mula le aku nk ngumpat nie...xpe2, CNY dh x lama..so leh le aku say sorry to her..heh!

minah poyo's nie leh arr di kirakan sbg andartu kt opis nie..bf ramai tp dia xtau nk pilih yg mana 1.. aku kata dia ramai bf sbb apa tau, bile time lunch je mesti ade yg jemput dia kuar..misalnye hr rabu dia kuar dgn bf pakai Toyota Wish..pastu hr khamis, kuar dgn bf pakai Toyota Hilux n hr jumaat bf pakai Proton Wira..tp yg malangnye, ura2 mengatakan ketiga-tiga mamat tersebt adlah hubby org..dia main belasah je tau..teruk tol minah poyo's nie..asal kaya je jd rebutan..tp mmg lumrah dunia pon..sape nk idup susah kan? pastu ade la satu perangai dia yg aku mmg x suke arr.. dia cukup dengki kt aku..dia nampak cam aku bersenang-lenang je kot dpn laptop nie..dia x sedar padahal aku tgh memerah otak nk buat ayat utk karang entry blog aku..hehe..pantang tgk aku surf tenet mulalah dia dtg dekat..n tanye aku:-

poyo's : Su, u bz tak?
su : mmm..why? hv anything to do?
poyo's : can u calculate this bill?
su : but, i hv things to do..boss asked me to email the supplier this quotation price asap..
poyo's : ok la, u finish ur jobs first. I though u hv nothing to do..
su : No lah..

hehehe..pandai x aku berlakon..tu br satu dialog je..byk g dialog yg sblm nie aku x rakam..aku ingat malas nk amik port..tetiba hr nie dia dtg kt meja aku n tgk ape aku buat mmg aku sakit ati beb..aku x penah masuk campur urusan keja dia..dia nk bergayut guna tepon opis pon aku x bising..jgn smpai aku busuk ati n busuk segala-galanye bgtau kt bos udah le..hihi..x pasal2 mood aku hr nie jd x stabil..minah poyo's punye pasal ler..kt opis nie sume kata dia berlagak..dia staff paling lama keja kt sini..padahal apa benda pon x reti..sll ler aku n the geng kutuk dia melalui ym..dia x reti, yg dia tau guna tepon je..hehehe..sume malas nk ajar dia..dia staff akaun, kami staff IT mana nk sama kan?

Mengenangkan mood aku dah di spoil kan oleh minah poyo's tu..so, entry aku kali nie mmg utk luahkan kemarahan hati aku pd dia..aku tau sume opis pon akan ada permainan politik camni kan? mesti ade yg korg suke n x suke..tp kt opis aku nie mmg aku x suke kt sorg minah poyo's ni je..yg lain aku no hal sbb dorg x amik tau hal aku n aku pon malas nk amik tau hal dorg...bos aku pon x kacau aku..klu dia ade keja nak suh aku buat dia ym je dgn aku..mmg IT btol..klu dia g oversea pon sama gak konsep yg dia guna..juz ym or email me for anything to do. very simple and easy boss..

Hah! td tgh ym dgn Mashuriah (Shu) tetiba dia bgtau dia kena ragut kt Kepala Batas hr sabtu lps.. aku br je puji dia sbb Bang Pir ade bgtau dia jumpa shu kt kenduri kawen C'lah n Shu makin ayu skrg ni..dah pandai guna handbag.. jln pon sopan je..aleh2 dia ckp sbb bwk handbag la dia kena ragut dek 2 jantan setan yg menaiki motor..Aku doakan 2 lelaki tu dpt balasan la atas perbuatan dorg tuh..kesian kt shu..xpe shu nasib baik jumpa blk handbag ang tu..duit tu xpe, ang leh cari..asalkan ang selamat n depa tuh x apa2kan ang..mmg jantan keparat tol..tau nk duit senang je..keja la sendiri klu nk duit buat apa amik duit org..dah la amik duit pompuan plak tu.. mmg x tau malu btol..

pokok kari, halia, bawang, cili merah yg aku tanam dl Alhamdulillah makin sihat n tumbuh elok.. nti nk kena cr bekas lain utk pindahkan tanaman tu..aku nk buat satu tanaman satu bekas..xde la kena share..nti kesian plak berebut2 nk naik atas tup2 akar tanaman tu x kuat..kesian plak kan?

ok la beb..
entry aku kali nie byk ayat2 kasar la..x bagus utk pembacaan kanak-kanak n org belum dewasa..hehe..sorry beb teremosi skit kali nie..mood pon x berapa stabil..maklumla hr isnin..mood mmg x brape ok..asyik moody n still sleepy..until now im still sleepy.

daa..
muacks!!

0 comments: