BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

19 February 2009

Warrick Brown dah mati...i'm so sad...

Salam sume...


aku sedih hari nie, terbawa-bawa mood dari malam tadi..rasanya dah hampir 4 bulan CSI Vegas season yg lps tamat..pastu dahlah setelah sekian lama menunggu the latest season ditayangkan semalam mula2 episod dah sedih..bagi sesiapa yg mengikuti siri CSI Vegas mesti korang tau kan apa yg berlaku pada CSI Warrick Brown utk last season. Dia kena tembak dgn Timbalan Syerif yg jahat dan gila kuasa tuh..kesian dia..aku sedih yang scene di mana dorg kat church masa Grissom bg ucapan tuh..Grissom ni sllnya dia cool aje tapi smlm dia blh menangis sbb Brown ada ckp klu dia boleh pilih ayah mesti dia akan pilih Grissom sbg ayah dia..isk!isk!isk! i'm so sad..hubby aku ckp nape la nk menangis bkn ada kaitan pon dgn kita..hehehe..hubby aku nie mmg x faham perasaan org la..dia dah la ikuti series ni half way aje pastu mula la tanya aku apa jln citer yg sebenarnya..oh! lupa, yg paling best Sara Sidle dah balik semula bertugas..aku suka je Sara Sidle tu dgn Gil Grissom..sweet couple. Yelah, dua2 cam faham2 sendiri je perasaan masing2..xde la nk couple tunjuk2 kat org yg dorg nie falling in love yg amat sgt..mgkin dorg bawak watak old couple kot sbb tu kena slow down skit..

Haih! x pasal2 citer CSI Vegas jadi tajuk entry aku kali nie..dlm 3 series CSI tu yg paling aku suka ialah Vegas..pelakon n set dorg mmg real la..yg plg aku menyampah sekali Miami..x real langsung n dia punye pelakon sume kontrol cun aje..huh! x best..Vegas n New York gak yg best..
Harap lepas ni aku x ketinggalan menyaksikan episod2 yg seterusnya..xpe2, klu x dpat tgk hari rabu boleh tgk hari ahad plak..nasib baik ada ulangan..
x sabar nk tgk episod seterusnya..

2 comments:

miSs dee 4 dino said...

kak sue..kita geng...dalam 3 series CSI..suka dengan Vegas jugak..pling best..tp sejak smbung blajar dah byk tinggal..nak cr balik semua2..

SuFarizan said...

akhirnye jumpa gak geng yg suka Vegas..Grissom yg plg cool tp akak x bape suka dgn catherine sbb dia asyik control cun aje..huhu