BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

17 February 2009

Happy 2nd Anniversary

Salam sume..

Today is 17.02.2009 genaplah sudah 2 tahun kami berkahwin and hidup bersama..Alhamdulillah sgt2 selama berkahwin and hidup dgn hubby aku nie aku x penah kena jentik and kena tengking dgn dia..i'm so lucky woman married wif my husband..Thanks Allah for giving me a very best husband in my life (for me lah ok)..rase sekejap sgt masa berlalu. mcm baru semalam je ikut hubby dtg sarawak slps married..tau2 dah 2 tahun hubungan kami sebagai husband and wife di bumi Allah ini..Syukur yang amat dengan kurniaan Allah ini..kdg2 aku fikir, Allah x berikan aku benda nie Dia gantikan aku dengan benda lain..Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui setiap kejadian yg berlaku pada kita semua..smlm ingat nk celebrate dgn masak something special la alih2 hubby aku kena g dinner kat RH Hotel sbb Dato' CP dtg sibu nie plak..DOrg ni dtg time org nk celebrate plak..last2 tinggal la aku sorg2 buat karipap lps blik keja smlm..tetiba plak ptg smlm rajin nk buat karipap..karipap tu bkn aku goreng pon. aku simpan dlm fridge je.konon2 lps balik keja klu lapar leh goreng and makan la..aku buat pon sbb kesian kat hubby aku la..weekend ari tu x cukup dia mkn karipap yang aku buat..sedap sgt ke karipap tu or sbb dia lapar kot..
Kami ade bg hadiah kat masing2 tp x mahal la..cuma t-shirt polo and perfume Esprit je..hubby aku plak bagi handbag Guess, wallet CR and jam Bonia..sume kami beli masa g kuching dl..bungkus siap2 sbb mmg beli utk hadiah anniversary ke-2 kami..bkn la hadiah tu penting sgt tp utk menghargai pasangan apalah salahnye kita bg hadiah utk tunjukkan rase sayang kita kan? Wah! ayat aku x hingat..
Ya Allah! sempena ulangtahun ke-2 perkahwinan kami ini, kami mohon kepada-Mu berikan lah kepada kami rezeki yg murah, anak-anak dan zuriat yg soleh dan solehah, keimanan yang kukuh kepada-Mu Ya Allah agar kami dapat menempuh segala cabaran dan liku2 kehidupan di masa hadapan, kesihatan yang baik dan berikan lah kepada kami kebahagian di dunia dan akhirat serta semoga jodoh kami berkekalan hingga ke akhir hayat hendaknya..
Amin..

4 comments:

I am Nad said...

hepi 2nd anniversary ye... moga2 murah rezeki lagi... dpt baby lak pas ni.hopefully..

SuFarizan said...

thanks for the wish..hopefully..Amin

miSs dee 4 dino said...
This comment has been removed by the author.
miSs dee 4 dino said...

happy 2nd anniversary kak sue+hubby..kejap je masa berlalu..dah 2 thn..