BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

23 March 2009

Menang Lagi...

Salam sume...

hr nie mmg giler punye ngantok..sempat gak la aku pejam mata sat td dpn pc..nasib baik bos xde..huhu...smlm lewat sampai umah..kol 12 br smpai umah..cuci muka, solat n kemas2 tilam pastu baring2..hubby aku ajak bersembang plak mlm td..so, aku sambil pejam mata sambil mulut bercakap..smpai x ingat dah apa yg diborakkan..huhu..

smlm balik lewat sbb ada bowling tournament antara cawangan IPD Sibu..aku geng ngan hubby aku wakil cawangan Logistik..and utk pengetahuan korang, team kami adalah juara keseluruhan dengan jatuhan pin sebanyak 1550..Alhamdulillah kami menang dan aku sekali lagi menjadi juara individu wanita dengan jatuhan pin sebanyak 419..br dua kali masuk pertandingan alhamdulillah ada gak tempat utk aku..hubby aku dpt tempat ke-4 individu lelaki dgn jatuhan pin sebanyak 427..tp xpe sbb kami dah menang utk team..juara lagi tau..huhu..hubby aku la yg paling happy sbb sebelum main tu aku dah cuak sbb lagi 2 bowlers tu aku x tau prestasi dia..dorg main ok atau x sbb hubby aku main amik aje org utk cukupkan kuota..tulah, niat yg baik insyaAllah akan dibantu kan? mmg redha aje smlm..kalah atau menang bkn menjadi masalah asalkan semua enjoy dgn game tu pon dah cukup..Alhamdulillah kedua2 bowlers yg kami import(cewah) mmg sgt2 membantu pasukan..

aku still ngantok nie..k la, tgahari nie sambung tido kat umah la kejap..malas nk lunch baik balik umah tido lagi best..huhu...aku mmg malas betol bekerja kalau hr isnin..kenapa ek?

0 comments: