BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

18 March 2009

suram..

salam sume..

nape kengkawan ku senyap sahaja sejak dua menjak nie..sume suram aje blogsphere dorang..ada masalah ke kat kawan2 ku yg tersayang? jangan risau, masalah itu adalah dugaan Tuhan utk menguatkan ingatan kita pd Dia yg satu..ingat bahawa setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya..
don't worry be happy..let go aje problem tu..jgn pk byk2 tau..

smlm training bowling..cam hampeh je main..x menjadi la smlm, aku xleh spare byk pin..strike jauh skali la..huhu..camne nie, pertandingan hari ahad akan dtg nie..boleh ke aku menang kali nie..korang tolong doakan aku ye..hehehe..nk main bowling pon suh org doakan..

26hb ni plak ada temujanji (cewah! ayat x hingat) dgn Patrick Ling's Clinic for Women..klu for women tu paham2 ajelah sbb apa ada temujanji tuh..harap2 ada berita baik la hendaknya..yg ni aku betol2 harap korang doakan aku..hahaha...

K la..ada byk nk citer tapi biarlah rahsia..
hahaha..spekulasi akan melanda aku...hehehe...
daaa....

0 comments: