BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

09 April 2009

Yaaaahoooo...

Salam sume..

esok kitorg akn menuju ke Miri utk holiday..hubby aku le tetiba aje nk ke Miri..dah lama katanye x berjalan2 ke sana..dah la nk guna duit aku..oh! tidak..mana blh, aku malas nk kuar duit kt ATM..haha..keji betol wife dia kan?

Nape tapak tangan aku ni asyik gatal aje..belah kanan aje plak tu..nk dpt sesuatu ke? hahaha..spekulasi yg melanda aku..huhu..tp ok aje klu nk bagi sesuatu..i like..

aku dah siap print notis berhenti keja..sob!sob! sedih la aku..pasni aku nk keja apa blk smenanjung..xde duit la aku..hubby bg duit belanja tp sblm ni duit dia kasi aku simpan dlm bank..pasni aku x leh nk menyimpan la..korek lagi ada kot..x nak la camtuh kan? haish! aku mesti usaha cari keja sampai berjaya..ni blom usaha dah gagal..x bagus btol aku nie..xde semangat juang langsung..iyyaah! iyyaah! chaiyok su!

esok pegi berfoya-foya dl dgn hubby ke Miri..next week adalah minggu yg penuh dgn kesibukan..aku kena packing barang masuk kotak coz dah nk pindah kan?..kena kemas baju n asingkan baju mana nk sedekahkan pada org kg..byk baju hubby aku yg dia pakai sekali or yg x penah pakai pn dia dah xnak..time membeli xde plak masalah dia..bila dah pakai mulalah kain dia x best la..warna x ok la..geram tau..nasib baik la bkn duit aku..huhu..

Bermula esok hubby aku dpt bos baru iaitu Dato' Seri Hishamuddin Tun Hussien (Menteri Dalam Negeri)..semoga pasukan PDRM akan bertambah sukses dibawah pemimpin baru..huhu..tetiba masuk campur hal keja hubby aku..haha..ikut suka aku la..apa aku peduli? naikkan gaji polis Dato' Seri..hahaha..tetiba aje..

k la..sblm lebih mengarut baik aku stop kat sini..
jumpa lg next week ye..aku bercuti esok smpai ahad..insyaAllah isnin akn kembali bersiaran..cewah! cam siaran langsung tv plak..uwek! nk muntah aku..huhu...

Daaaaaaa.....

2 comments:

ibu_Arifa said...

waa..best nya nak gi bercuti.. selamat bercuti yer.. nnt tempek la gambo kat Miri tu.. saya nak pergi..entah bila tahun baru sampai..sob..sob..

SuFarizan said...

ibu_arifa:- klu suami x keja kt sarawak ni mgkin saya x sampai lg kt Miri n Sibu ni..hehehe...