BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

26 August 2009

Ada aku kisah? (ell, pinjam ayat ek)

Salam sume..

Hahaha...First, aku nak gelak dulu dgn sorg budak hingusan nie..dia ada baca blog aku nampak gayanya..sbb dia tau apa yg aku tulis..hahaha...

Entah la, aku ingat dia dah x amik kisah pasal family aku..aku saje la buat dajal dgn dia kan..dgn menyamar jd somebody..huhu..i think she knows about it..jahat gile..yelah aku nk buktikan la kan betol ke apa dia ckp dl..x nak kacau suami org..hahaha..ckp x serupa bikin!!! mcm la aku ada sebut nama si polan binti si polan kan? tetiba nak terasa..apekes? ingat dia sorg aje ke yg berhubungan dgn hubby aku..ramai lagi ye adik2 yg tetiba ngaku jd adik hubby aku..yelah dgn called hubby aku "abg" bagai..sejak bila mak mertua aku beranakkan dorg..huhu..ish! aku nie x baik tau bulan2 posa camni ckp benda x elok..

Pastu siap ckp lg aku letak gambar sexy2 nak tunjuk kat org..apa hal dia sibuk..aku nk letak gambar censored kami pon apa ko peduli..ada kaitan dgn ko ke? hahaha...sounds cam jealousy aje..huhu..mmg pandai la hubby aku..br kenal x sampai 2 bln budak tu siap dah mabuk kepayang..haha..aku kesian kat ko..muka blh la tahan tp nape la ko leh percaya dgn benda2 camnie..

Yg isu SETAN tu, aku nk kena minta maaf ke sbb panggil dia setan? x kuasa aku nk minta maaf..dia buat hal, dia terima la akibatnya..aku malas nak layan sgt benda2 cam ni..nampak cam aku kanak2 ribena plak..hello cik adik, sbb muka hubby aku "YANG COMEL" tu lah yg ko beria2 dan terhegeh2 cari dia tau..x kuasa aku nk melayan budak hingusan nie..

Hubby aku dah ajak solat terawih berjemaah tu..entry kali ni mmg luahan perasaan lg kot..ingat raya nti br aku nk buat permohonan maaf secara terbuka kat sume..hahaha...

Bak kata elina, ada aku kisah apa org nak ckp? Alhamdulillah, yg penting aku dah kawin..dapat zuriat atau tak itu urusan Allah..klu dapat aku bersyukur sgt2..yg mana xde calon tu jauh2 kan la dgn hubby org yer..jgn la mulut aje ckp x nak layan hubby org tapi ym/sms still layan gak..x malu betol org camtu kan?

Hahaha..aku nk akhiri entry nie dgn gelak besar gak..hahaha...JANGAN MARE!!!

2 comments:

LanaBusyBee said...

aaaaaaaaaaa menci ar lelaki ni...ruby pun mengalami nasib yg sama..bila jauh jer ada pempuan lain..bila nk putus, xnak lak eheh mcm tu lak eeee menci la....yg si pempuan tu lak, dok bahasakan diri dia ayg dgn bf ruby eeeee, mentang2 la ruby ni baik, xmarah2 dia, dia leh buat lg mcm tuh..last2 ruby sound...please la kan, dah tau bf tu dah ada awek, siap nk tunang dah, jgn la kaco aaaaaaaaaaa tension =.=

SuFarizan said...

tu arr ruby..akak geram giler time tuh..sabar la byk2..akak dah rasa, nak2 plak dah kawen nie lg la akak tension..bf ruby syg kat ruby sbb ruby baik ati sbb tu dia xnak putus..tp kdg2 kena marah gak org lelaki nih..huhu..