BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

25 August 2009

Salam....

Salam sume..

aku tgh cari template baru utk blog aku nie..
rasa cam bosan la plak asyik sama aje dr dulu..
kdg2 nak tgk yg lain plak kan?

Hr nie dah masuk hr ke-4 kita berpuasa..Alhamdulillah aku masih ada kekuatan utk meneruskan puasa..hr ahad br nie aku terkejut gak tetiba keluar sesuatu, yg peliknya aku br seminggu lps period xkan period lg kot..nasib baik mlm tu aje yg kuar coz esok pagi aku bgn sahur tgk takde dah..pelik bin ajaib nie..hopefully xde benda buruk la yg akan terjadi..amin..

eh! lupa nak ckp, skrg nie aku dah bersiaran dr kundang, selangor..dah seminggu lbh dok kat sini..sewa umah kat taman desa kundang..aku dah dok dgn hubby dah..hehehe..alhamdulillah la bln puasa dah dok dgn hubby..klu x merana gak la dok jauh2 di bulan yg penuh keberkatan ini..

Masih mencari keja, aku nk keja apa pon xtau..harap2 murah la rezeki aku bila dah balik semenanjung nie..u all doakan sama utk aku yer..ada ke kwn2 yg nk rekemen kan keja utk aku..huhu..

0 comments: