BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

22 August 2009

Alhamdulillah..

Salam sume..

Alhamdulillah, dah settle problem aku smlm..hr nie aku kembali senyum..Yuhu..
bukan takat senyum aje tp smpai ketawa pecah perut..hubby aku bagi paha dan lengan dia suh aku cubit..pastu suh aku gigit lengan dia..hehehe..

Sebenarnya aku kenal sgt perangai hubby aku ni..aku bkn blh dok jauh dr dia..menggelabah klu aku jauh..mak mertua aku pon tau dia mcmana..sunyi konon..hehe..nak plak klu ada kwn yg perangai mcm setan lagi la aku susah ati..korg tau la kan perangai lelaki ni..suka sgt nk menunjuk pd kawan2 yg dorg lebih hebat..aku sblm ni mmg dah meluat dgn kwn hubby aku tu , mula2 hubby aku citer apa yg dia dh buat pada wife dia..aku terus hilang respect pd dia. kesian tau wife dia..x sangka la bila dah senang skit skrg buat hal dgn bini..mmg dasar lelaki mcm tu kot..Lelaki mudah lupa (Melayu Mudah Lupa)..pinjam kata2 Tun Dr. Mahathir jap..

Wahai sang suami silalah jaga perasaan isteri kamu sekalian..jgn la buat2 lupa masa susah dl..aku kira bernasib baik skt la dr kakak tu..aku kesian btol kat dia..sampai ati hubby dia buat dia mcm tu..jahat tau..aku harap sgt satu hari nti hubby dia akan berubah. Ingat la semula saat2 wife ko mengandung sorg diri time ko training kat Pulapol dl..bersalin dan berpantang tanpa hubby disisi..dah puas dia susah utk kesenangan ko skrg tau..berubah la demi isteri dan anak2..xde kesudahannya apa yg ko buat skrg..akhirnya akan memakan diri ko sendiri aje..
Tgk la hubby aku, x lama pon dia buat hal..nak belajar benda baru la konon.. Alhamdulillah, Allah tolong aku selamatkan rumahtangga aku..aku pon harap sume kwn2 hubby aku yg br belajar benda baru tu tolonglah stop..one day isteri anda semua akan dpt tau juga..time tu korg rasa la sendiri langit tinggi atau rendah..hubby aku dah rasa..hehehe..seriously aku langsung x marah org lain, aku marah hubby aku aje..aku marah sbb dia x pk perasaan aku..tp skrg dah x marah lg..hehehe..

Ok la kwn2..dah nk masak utk sahur nie..simple aje utk bersahur pagi nie..hubby aku bkn makan sgt pon..just goreng ikan kerisi dan buat ayam masak kicap aje..kepada sume kwn2 aku ucapkan selamat menjalani ibadah puasa dan selamat menunaikan solat terawih..insyaAllah kita sama2 mendapat keberkatan di bulan ramadhan ini..amin..

Last but not least..
Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak dan Selamat Menjalani Ibadah Puasa

0 comments: